Skip to main content
Kategorije

Česta pitanja

KOJI NAČINI PLAĆANJA SU MOGUĆI?

  • Pouzećem
  • Uplatom na račun
  • Virmanom

ŠTA AKO ME KURIR NE NAĐE?

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je pozvao.

DA LI PORUČENI ARTIKAL MOŽE BITI VRAĆEN AKO NE ODGOVARA i DA LI VRAĆATE NOVAC?

Artikal može biti vraćen, ali ne sme biti oštećen ili pohaban korišćenjem

DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI AKO JE KORIŠĆENA?

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabanai po mogućnosti vraćena u originalnoj ambalaži.

KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU ZAMENE I POVRATA?

U slučaju zamene i povrata Vi snosite troškove i povratne poštarine do nas i ponovnog slanja zamenskog artikla.

KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU REKLAMACIJE?

Sve troškove u slučaju da reklamirate proizvod snosite Vi, a kada se utvrdi razlog i opravdanost reklamacije u slučaja kada odgovornost snosimo mi, svi nastali troškovi dostave u svim pravcima će Vam biti refundirani.

MOGU LI SAM ODABRATI U KOJE VREME ŽELIM DOSTAVU?

Možete. Na koraku blagajna u polje „Komentar narudžbe“ upišite u koliko sati vam odgovara dostava. Kurirskoj službi koja vrši uslugu isporuke će biti naznačeno vreme koje vam odgovara.

ŠTA UKOLIKO JE MOJA POŠILJKA OŠTEĆENA?

Ukoliko dobijete oštećenu pošiljku potrebno je kontaktirati kurira i napraviti zapisnik o zatečenom stanju, takođe kontaktirajte i nas kako bi smo imali evidenciju o tome i pomogli vam u rešavanju problema.

KAKO DA ZNAM DA LI SU ARTIKLI DOSTUPNI U MAYURSHOP WEB PRODAVNICI?

Artikli koji se nalaze u Mayurshop web prodavnici su artikli koji prikazuju celokupnu ponudu aktuelne sezone i zasnovani su na najaktuelnijim informacijama dostupnim u sadašnjem trenutku. Ažuriranje zaliha obavlja se više puta sedmično, pa stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ukoliko se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavestićemo vas e-mailom ili ćemo vas kontaktirati telefonom.

Da bi ste bili sigurni da tražene artikle imamo na lageru pošaljite e-mail sa upitom i u najkraćem mogućem roku naš predstavnik prodaje će vam se obratiti sa potrebnim informacijama o dostupnosti istih.

U slučaju da neki proizvod nije dostupan možemo vam ponuditi zamenski proizvod sličnih karakteristika.

Greške i propusti su mogući. Mayurshop  zadržava pravo da izvrši izmene u bilo kom trenutku i bez prethodne najave modela, komponente, boja, metrijala i specifikacija prikazanih i opisanih na stranicama web prodavnice.