Skip to main content
Kategorije

Uslovi Zamene

Klijent ima pravo da zahteva zamenu artikla iz originalne porudžbenice. U ovom slučaju, neophodno je da se dostavi zahtev elektronskom poštom na prodaja@mayurshop.rs
Zahtev za zamenu proizvoda se vrši u pisanoj formi, najkasnije 15 radnih dana od dana prijema porudžbine. Zahtev mora da sadrži broj porudžbine i broj artikala, za koje klijent želi da zameni artikle ili odgovarajuće veličine.

Artikli se moraju vratiti u očuvanom, originalnom pakovanju sa originalnim oznakama, u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Mayurshopa : fakture, priznanice, garantni list (ukoliko su izdati).

Klijent treba da se dogovori sa predstavnikom Mayurshopa ili da se pismeno izjasni o promeni adrese na koju želi da se dostave artikli, ukoliko se razlikuje od originalne.

Klijent plaća sve troškove transporta prilikom zamene porudžbine, i povrat artikala na adresu Mayurshopa i dostavu novih artikala.